Förändrade våra liv...

För ett år sedan så förändrades våra liv. Vi blev hundägare till världens finaste och bästa hund.Vi gaav dig namnet Zera och nu är vi vänner för livet. Det har verkligen varit en upplevelse som verkligen förändrat våra liv. Kommer i håg det som de vore igår. Hon var så liten och söt. Följde oss vart vi än gick. Våran lilla busunge. Nu ett år senare så har vi alla tre lärt oss nya saker. Vi har haft så sjukt roligt tillsammans. Allt jag gör tillsammans med Zera är ju helt underbara. Man kan inte vara arg på henne en längre stund. Du är så sjukt snäll och jag finner inte ord för vad jag känner för din din lilla fis !

Är så sjukt glad att vi valde just dig och att vi har fått uppleva så mycket tillsammans. Du är så duktig och underbar min lilla prinsessa.





Från din första dag hemma :)




Bild tagen 10/6








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0