Torsdag

Idag är de torsdag och det innebar bank möte för min del. När jag var klar där så begav jag mig ut till väla för att kolla in rean. Å de blev en del fynd på rean men oxå en del som inte var på rea. Kändes skönt att gå där helt ensam och bara kunna ta de som man ville. Var mest på jakt efter en bikini men hittade ingen så nu har jag bestämt mig för att jag ska använda min bikini från förra året. Den får helt enkelt duga.

När jag kom hem från väla så provade jag kläderna en gång till, Tyckar att man känner efter mycket bättre hemma. Å allt var perfekt ! Så himla härligt när de är på de hållet. Sen blev de en runda med Zera, en rätt lång runda faktiskt. Så nu är jag hemma igen, ska fixa lite här hemma sen är de tänkt att jag ska köra och träna med Zera. Vi får hoppas att de inte blir regn för då blir de tråkigt. Himlen ser liksom inte så trevlig ut om ni frågar mig. Helt grå å så har de börjat blåsa lite.

 

Jaja vi får helt enkelt se hur de blir med vädret.

(Imorgon får jag träffa Andreas igen ♥)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tack! :D Köpte det på rean förra året, när bebismagen var sådär pytteliten :)

2011-06-30 @ 21:58:40
URL: http://madeleines.se
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 21:35:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0