God morgon.

Idag verkar de som att de blir en blåsig dag. Inte så jätte roligt men de får ju gå ändå. Denna dagen händer de lite saker, först ska jag jobba, sen hem och ut med Zera och fixa mat sen blir de jobb igen. Sen efter jag jobbat klart för dagen så ska jag hem och städa och sen på kvällen ska jag och Zera köra till hundklubben och träna. Ska bli trevligt. Det är även sista hela dagen som jag och Zera är ensama denna veckan, för imorgon kommer ju Andreas hem. Ska bli jätte skönt att han kommer hem igen saknar ju honom.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet (jobbar mellan 8,30-11,30 första rundan sedan börjar jag 13,15-16,00. Så de är skönt att få en hel dag med jobb nästan. )

 



Mina älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: sofie

svar; ja visst är dem underbara:)

2011-03-24 @ 17:22:37
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0