Underbar dag !

Vilken underbar dag det har varit idag tycker jag. Solen har ju visat sig hela dagen och de har varit riktigt härligt. Men skönast var det ändå när jag jobbat klart och gick ut med Zera för att ta en promenad. Hade inte bestämt hur eller avrt jag skulle gå. Men de visade sig att vi tog en lång runda. Vi var ute och gick i ca 1,5 timme. Riktigt härligt var de för när vi började gå så slutade de nämligen att blåsa så de blev ett riktigt härligt väder. På vår långa runda så hittade vi lite vårtecken som vi tog kort på. Det är bara för härligt när man kan vara ute och gå i skogen och höra fåglarna sjunga och se blommor som tittar upp ur marken. Det var de som gjorde mig extra glad och helt enkelt gjorde denna dagen så fin och underbar som den faktiskt har varit. 

Nu ska jag och Andreas iväg en sväng. Det blir att åka till affären och sen en snabb sväng in till Andreas föräldrar. För att sedan hem och ha en mys kväll innan de är dax att sova för att orka upp till jobbet imorgon :)

Hoppas att ni har haft en underbar dag precis som jag :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0