110314


Hemma igen efter en kort arbets dag som gick kanon bra. Så när jag kom hem så möttes jag av en jätte glad Zera som ville ut och göra sina behov. Sen skulle hon ju visa mig hur fint hon hade gjort de i köket. Hon älskar ju verkligen att tugga på träbitar. Så de hade hon ju såklart gjort. (Vi har fått ta och lägga in en trä bit i köket.) För hon har redan bitit sönder våra köksmöbler och lite annat. Det gör hon ju för att hon är så uttråkad.

Så nu sitter jag har i soffan och bara tar de lungt och dricker en underbart god loka. Det är loka vattenmelon och den är himelsk god tycker jag. Har ni inte smakat den så tycker jag att ni ska göra de. Ni kommer inte bli besvikna.



Så här fint hade Zera gjort de i köket :)



Loka Vattenmelon


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- det är gött!

2011-03-14 @ 15:03:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0