Välkommen Fredag !!

Ja då var de fredag igen. Vilket jag tycker känns väldigt skönt, har jobbat fulla dagar denna veckan föruton idag då jag bara har jobbat 2 timmar men de är skönt att avsluta veckan så tycker jag. Jobbade 13-15 idag så i förmiddags så tog jag de mest lungt myste med Zera och gick en runda med henne, men de bästa av allt var ju ändå att när jag vaknade så kunnde jag ligga kvar i sängen utan att behöva gå upp och de är riktigt skönt om ni frågar mig. Så nu ska jag snart sätta igång och städa lite här hemma, det blir städning av toan och dammsugning av hela lägenheten. Sen hade jag faktiskt tänkt att ta mig en lång dusch för de tycker jag att jag är värd !

Hur resten av dagen ser ut vet jag inte riktigt, blir nog bara en hemma kväll med min lilla familj Andreas och Zera men pizza eller något annat gott. För att fira att de är helg.

Vad ska ni hitta på ikväll ?

 

 


Så här fint väder var de när jag kom hem. Tur att jag hann komma in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0