Vill ha en egen...

Nu var de ett par dagar sedan jag skerv. Men Jag lever. Sitter i soffan och ska snart börja städa lite här hemma. Men sitter och kollar efter en bil för jag vill verkligen ha en egen bil. Men eftersom att jag inte har någor fast jobb så får jag ju inte ta något lån, så då blir de väl att spara pengarna nu då. Har hittat några på blocket som jag skulle kunna tänka mig. Behöver ju en stor bil eller ja en kombi iaf. För jag måste ju kunna ha en hund bur till Zera. Så vi får ju se hur de blir, får ju i alla fall hålla tummarna.

Men nu så måste jag ta ett tag med Dammsugaren men känner mig inte alls sugen på att göra något. Saknar min Andreas super mycket. Men som tur är så kommer han ju hem på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0