25/5-11

Nu var de några dagar sedan jag serv här igen. Har inte hänt så jätte myket nytt. Har jobbat hela veckan och de är hur underbart som helst. Men de tråkigaste är ju faktiskt att Zera får så mycket ensam tid. Men vad ska man göra.

Kan berätta för er att vi hade sista gången på Lydnads klass 1 träningen igår och då skulle vi ha en liten avslutnings tävling. Men de gick inte så jätte bra efter som att jag har en super glad och pigg hund som är inne i trots åldern nu. Hon gör liksom lite som hon själv vill. Skit kul tyckte hon men de tyckte minsann inte jag. Men de som är skönt är ju att jag vet att hon kan alla de sakerna som vi skulle göra igår, Men vi misslyckades inte med alla sakerna vilket var riktigt skönt.

Kommentaren som vi fick av Kristian (Våran domare för dagen. Våran instruktörs man.) Var så här : Glad och trevlig hund som behöver växa i kostymen. hehe. Håller ju helt klart med om de. Men hon är ju inte så gammal så än finns de hopp. haha.

Ja de är ju typ de enda som hänt denna veckan förutom jobbet.

Imorgon är jag ledig änsålänge vet ju inte om jag blir inringd. Men om jag inte blir de så har jag lite saker som jag hade tänkt fixa. Men kan återkomma till de imorgon om de blir av.

 

Hoppas att alla har en fin onsdags kväll.

Lillbus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0