Sol underbara vän :)

Denna dagen har varit kanon bra. Har gjort en hel del faktiskt. Har varit ute på 2 långa runder med Zera i hopp om att hon ska har gjort av med en massa extra energi inför träningen ikväll. Men de verkar som att jag har misslyckats för hon leker på som vanligt här på balkongen. Så vi får se hur träningen går. Har oxå hunnit med att jobba några timmar och sen har jag oxå förberätt maten till imorgon. Känner mig riktigt duktig idag. Så nu sitter här på balkongen och bara njuter av min underbara vän solen. Hur härligt som helst. Ska försöka hinna att dammsuga lägenheten oxå innan träningen. Ja de var lite om min dag. Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0