söndag

Denna söndagen har varit helt oki. Vaknade vid 9 typ och mådde verkligen inget vidare. Så jag låg kvar i sängen ca 30 min. Andreas hade gått bort till sina föräldrar för att låna deras tvätt maskin efter som att våran var sönder. Vilket var väldigt snällt av de. Sen var de ut med Zera när jag kommit up från sängen. Annars så har de varit en lungn dag. Har veckohandlat, städat och lagat mat. Sen vid 5 tiden så körde vi iväg och spelade minigolf med Andreas syskon och Robin. Andreas syster Tillas (Matilda) pojkvän. De var trevligt fast de började åska när vi nästan precis hade börjat men vi klarad oss från regnet. Skönt.

Annars så har de väl inte hänt så mycket idag. Ska snart gå och lägga mig, känner mig rätt trött.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket! :) hihi.. Ja, det är massor runt omkring hela tiden känns de som. Och när Wilda är vaken, vilket hon är stora delar av dagen, så vill man ju spendera sin tid med henne. Men jag älskar ju att blogga så jag ska försöka bli bättre på att ta tillvara på stunderna hon sover. :)



Hoppas allt är bra med er.

Kramar

2011-05-25 @ 13:07:29
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0