110519

Jag vet inte riktigt vad ni tycker om min blogg. Den kanske inte är så jätte roligt just nu men de är för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Så nu hade jag iaf tänkt lägga in lite bilder som jag tagit nu på senare tid. Tror att ni tycker att de blir lite rligare om jag lägger in bilder här. Så nu är min tanke att jag ska försöka att ta bilder under dagarna så att ni får något roligt att kolla på oxå och inte bara en massa text.

 

Vad tycker ni om de ? Är de en bra idé?


Här under kommer iaf några bilder med lite text.


Bilden tagen när jag och Zera var ute och gick i tisdags. Det är i forsmöllan.


Bild på våra balkong.


Zera ville pussas med Johanna. Men johanna ser inte riktigt ut att vilja de.


Men de fick bli en kram istället.


Nu vill Zera ut och gå så de ska vi göra. Hoppas att ni får en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0