Datan lagad :)

Nu är jag tillbaka igen. Har inte haft någon data på typ 1 månad så har inte kunnat blogga. Men nu har min pappa fixat den till mig så nu är jag tillbaka i matchen igen.

Nu under tiden jag inte haft något data så har dagarana varit som vanligt ändå så ni har inte missat jätte mycket.
Har jobbar en hel del och tränat med Zera. Sen har vi ju klart allt de tråkiga som hushållssysslor som oxå har blivit gjorda. En sak som ni har missat är att Andreas inte är hemma, han och hans kadett vänner är iväg och seglar och de har de varit i 20 dagar nu. De seglar på en gammal segelbåt. Är ni nyfikna på vad de har gjort under seglingen så är de bara att klicka in på http://gladanochfalken.se där kan ni läsa och kolla på bilder.

Idag så är jag ledig och jag ska fixa lite här hemma, rasta Zera och ska även ner och hämta min svärmor hos vårdcentralen om ett tag. Ja så skoj ska jag ha de på min lediga dag. Riktigt skönt att de bara blir en lungn dag eftersom denna natten har varit super dålig. Sov hamma hos mamma och pappa i natt fö de var sjukt dimmigt igår kväll så jag stannade där i natt.

Ja de var lite om vad som hänt och ska hända idag. Men kommer att komma fler inlägg senare nu när jag har min data igen.

Hoppas att ni får en fin måndag och en kanon start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0