God kväll.

Ja då var det kväll igen. Vilket könns riktigt skönt efter denna dagen. Den har ju inte varit den bästa. Efter som att jag har mått skit hela eftermiddagen men blev bättre nu ikväll så de är ju skönt. Så min efter middag har inte varit så rolig. Låg och sov i soffan i ca 2 timmar innan jag orkade göra något, men huvudvärken värgade släppa och den släppte lagon tills jag kom hem med Zera efter vi hade varit ute och gått. Men att jag mår dåligt känns de som att jag börjar bli vann. Var likadant hela förra veckan med illa mående, ont i huvudet och grymt trött. Men de beror ju mycket på att jag sovit dåligt, iaf vad jag kan komma på annars vet jag inte vad de är.

Men nu i kväll var de ju dax för agillity träning och de gick toppen bra förutom att Zera sprang och lekte med en annan hund som oxå går kursen men de var ju hon som hade den andra hunders fel. Eftersom att hon är världens segaste på att koppla sin hund. Men jag är inte besviken på Zera för de, tycker att hon skötte sig bra ändå. Mycket nytt och lära sig ju.

Nu hade jag tänkt att lägga mig och sova. Får hoppas att denna natten blir bättre med sömn.

Så god natt på er :)



Bild på när jag tränade själv med Zera 1/9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0