Måndag kväll..

Ja då sitter jag här i soffan i min ensamhet, inte ens Zera vill lilla här inne och hålla mig sällskap. Så nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att Andreas kanske kan få tid att ringa mig. Han befinner sig i Portugal och är lite halv sjuk. Så får ju hoppas att han blir bättre och att han kommer bli bättre tills han kommer hem. Längtar som en tok efter honom.

Annars har dagen varit väldigt slapp och har inte gjort så jätte mycket, fixat lite här hemma och sånt som ska göras i vardagen. Så de känns skönt att de har varit en lungn dag men just nu så har jag sjukt ont i huvudet så vet inte vad jag ska göra. Men men blir ju sängen om ett par timmar och ladda inför morgondagen då de är jobb igen :)



♥ Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0