God förmiddag.

Fredag idag och de känns riktigt skönt. För idag kommer ju Andreas hem. Vilket både jag och Zera längtat till. Så nu sitter jag här i soffan och tar de lite lungt för att sedan gå in i sovrummet och bädda rent i sängen och sen dammsuga över lägenheten. Får ju även ta ett tag med moppen och troka golvet, för vi har ju en liten fis här hemma som har börjat löpa. Så då tycker jag att det är frächast att torka golvet. Annars idag så blir det ju bara att gå ut med Zera och sen vänta tills klockan är dags att köra och hämta hem Andreas.

Ska bli super mysigt att få hem honom igen efter 12 dagar utan varandra. Lite synd att vi ska ha Tjh-träning hela helgen jag och Zera. Fast dé ska bli jätte skoj tycker jag. Å sen är de ju inte riktigt hela helgen, vi börjar ju imorgon klockan 18.00 å sen slutar vi ju på söndag förmiddag. Men det ska bli jätte skoj tycker jag. Ska bli roligt att se vad Zera tycker om att sova ute i skogen. Hoppas ju att hon kan slappna av och sova där men de får vi ju se.

 

Ja de var lite om vad som händer idag och i helgen. Men vi hörs senare :)

Ta hand om er :)


Jag och min älskade hund.
(Bild från i vintras.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0