Hallu !


Lördag idag igen.

Började denna dagen med att jag och Älsklingen och Zera körde till Ängelholm och gick en morgon promenad på stranden. Så himla mysigt och spontant. Sånt gillar jag. Havet var hur stilla och lungt som helst. Så denna dagen började mycket bra. Annars idag så har vi varit borta i Andreas farmors hus och kollat om det var något vi ville ha. Men vi hittade inget mer än de vi hittade igår. Så när jag gick hem och fixade och packade inför ikväll så körde Andreas bort och hämtade de.

Ikväll så är det dags för övernattning/mörkerträning på tjh-träningen. Ska faktiskt bli riktigt skoj och spännande. Men de hade varit roligare om inte Andreas hade varit hemma. För när han väl är hemma så vill man ju klart vara med honom. Men tyvärr så får man ju inte alltid som man vill.

Ska faktiskt ta med mig kameran ut i skogen och ta lite fina bilder hade jag tänkt, så hoppas att de blir så.

Nu ska jag hjälpa Andreas att packa upp de som vi hittade i huset.


Hoppas att alla får en toppen Lördag så hörs vi imorgon.



Bild från ivintras när jag och Zera var på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0